HEJJJJJÖÖÖ

Läskigaste saken hände just! jag höll på å kasta grisen (hennes leksak, som är i 2 delar) medan jag satt här, och det låter på ett visst sätt när man kastar den i golvet, och så kommer hon med den. Mitt i allt hör jag hur grisen kastas i golvet igen, och båda delarna ligger här i bädden var hon la dom. Kira och jag tittade båda upp i taket och hon såg ut som ett frågetecken. Låg inget på backen vad jag kan se förutom leksaker och skor, hojja!


Har nyss ätit middag. Vet inte vad jag ska kalla det. Gjorde nån äcklig sås som förstörde hela skiten. Blev iallafall 2 bitar lövbiff med creme bonjour tjoff i, och lite äckel sås, mer kunde jag fan inte få i mig för att jag förstörde allt med såsen så jag blev bara illamående, så jag fick ta två korvbitar istället :) haha. Usch måste skärpa mig! eller ja, lätt att säga, men fan inte lätt att bara lägga av. Kan ju inte direkt rå för att jag mår piss illa.


Snart ska jag hämta tessi från jobbet och sen kanske vi far hit och bara är? kanske gör bär och grädde åt oss, det är jag då sugen på :)


Ha det bra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback