allting snurrar runt

Stått på jobbet och gjort pizzadeg idag(!!) haha, kändes lite fel. Men jag tänkte att det skulle ta sån tid för den o jäsa så jag gjorde bort det på jobbet när det ändå var lugnt. Dock så får jag ändå vänta med att göra den, vilket jag inte visste... Så nu har jag varit o handlat o blabla. Ska göra pizza sallad också, mumms va goott! På tal om det så kanske det vore bra å packa in allt i kylen, men det lät jobbigt, men jag ska!

På måndag så börjar jag med LCHF igen. Ska fan bevisa för mig själv att jag visst kan gå ner i vikt, eller ja, förhoppningsvis. Och dessutom så mådde jag mycket bättre sist jag gick på lchf, aldrig uppsvälld, aldrig ont i magen, tipptopp! Endel tror ju att det är farligt att äta efter det, men det visar inte studier iallafall, om man tar ett exempel, katrin zymo blabla va hon nu heter, hon kollade sina värden innan lchf och kollade 1,5 år senare, alla värden var mycket bättre. Så, ja. Huvudsaken är väll att man mår bra..


Ja nu babblar jag bara om onödigt igen, hejdå!




OCH FÖRRESTEN!
Har jag inte världens finaste systrar?
Marie ringde mig idag och sa "jag köper ett par skor åt dig nu"
- va?
- ja men jag vet att du vill ha dom..

Sen skickar hon ett mms på ett par andra skor som sara tänkte ge åt mig. Sötnosar!
Och skorna marie gav var jäääääättefina!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback