blablabla

Gud så skönt det är att fara iväg under helgerna, jag älskar det verkligen! Men borta bra, fast hemma bäst :)

Jag & hjärtat har varit i luleå, tog tåget dit i fredags och skulle åka hem idag med en ny bil (åt marcus) men så blev det inte, så vi åkte hem med senap istället. I helgen har vi varit på bio, shoppat, käkat ute och bara myst! Underbart. Har idag också träffat min bästa vän, sett hur hon har det där i luleå, gått på storheden och sånt :)
Hittade mina chips som jag är typ beroende av!!! Fan va lycklig jag var, haha, lite mindre lycklig när jag kom på att sista dagen jag kan äta dom på ett tag, är just idag. För imorgon börjar vi med lchf, på tal om det så håller jag på o gör broccoli grattäng nu till imorgon, så att marcus har matlåda. Ska försöka blogga också om hur det går :) hehe, om det nu ens intresserar någon.


Har inhandlat ett par jeans och en huvtröjja, kan visa bild sen om jag ids. Väldigt nöjd iallafall! :) hittar sällan jeans som passar bra, alla är oftast för stora i knäna eller nån annanstans men dom här vart jag faktiskt himla nöjd med. Och huvtröjjan jag köpte hade kostat 1000:- men den var på halva priset så jag var bara tvungen.
Men nu är det nog sluthandlat kläder på ett tag tror jag, handlar nog kläder allt för ofta, sen ligger kläderna också bara inne i garderoben, och får bli använda en gång. Tror till och med jag har kläder i garderoben som det är prislappar kvar på... Ska nog rensa garderoben imorgon.

Madde har lärt kira spela död i helgen, haha hon är så söt lillhjärtat mitt. Säger man "pang" och visa "pistolhänder" så lägger hon sig på rygg, haha. åh <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback