ett körkort rikare, äntligen

Yipppiee! idag har jag fått körkort. Kändes så jäkla overkligt när jag såg godkänt på skärmen, kunde inte låta bli att säga "yes!!!" högt, vart så glad. Har nog gått och lett (om man säger så) dom senaste timmarna konstant. Tills nu ungefär. Haha, ja. Är det inte typiskt? nu blev jag deppig. Fråga mig inte varför, kan vara den här jäkla tystnaden som är i huset när marcus har eftermiddag. Tycker också synd om kira som mest fått hänga hemma hela dagen, har ingen ork att gå ut och gå, såhär en pizza senare. Visst är jag duktig på att vara nyttig? Nä, jag ska börja. Nu har jag ingenting direkt jag måste känna press över, som nu med körkortet, så nu kan jag kanske fokusera på något annat ett tag. (alltid nåt att skylla på he he he)


Nåja, anno (moster) bjöd på pizza iallafall, vi for till mamma och åt, jag anno & marie, sen har vi bara åkt runt ett tag. Undrar fasen hur jag ska klara mig i trafiken ensam, haha, känns rätt overkligt just nu.
Innan teoriprov och sådär var jag och tog prover på adviva, haha lika livrädd varje gång någon ska ta prover på mig. Fyfan vad jag ogillar sprutar och när dom tar blod, får spy känslor av tanken att sticka en nål i armvecket bara.
Men det gick bra, hon sa att "det här ska nog gå bra, du ser så duktig ut" haha, åh jag älskar verkligen provtagningstanter, dom är alltid så söta, håller en i handen och behandlar en som ett barn nästan.



Nä, jag ska nog sätta mig vid tvn och spela sims 3 med kira, hon tycker det är intressant! see you later.



» A

<3 /en hemlig beundrare

2012-01-17 // 20:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback