nujävlar

Är ganska opeppad att skriva någonting här eftersom att det alltid hinner gå så länge innan jag skriver, så jag vet aldrig vart jag ska börja. Lite tråkigt, jag tycker ju egentligen om att blogga, även om jag bloggar om helt ointressanta saker, hehe..

Har vaknat vid halv 11 idag, var så jäkla skönt att få sova ut. Varje gång jag har varit ledig när jag senaste tiden varit ledig så har jag oftast ändå fått ställa klockan för att det har varit någonting jag har haft att göra, eller haft någon tid att passa, så idag fick jag sova lite extra iallafall! :)

Men allting rullar på som vanligt, jag är fruktansvärt less på min jävla struma, jag vill en del dagar bara kasta vågen i golvet, man ska inte hänga upp sig på vikter, men det är ju precis vad man gör. Man blir bara fetare och fetare, usch och blä. Jag önskar mig en högre dos levaxin. Och nej, det är kanske inte så illa som det låter, jag är duktig på att överdriva, särskilt när det gäller vikt och sånt. Har nog så länge jag kommer ihåg varit ganska rädd för att gå upp i vikt, och fått stor panik när jag upptäckt att jag gjort det. Ett gymkort är en bra sak jag bör skaffa, jag ska skaffa. Vill verkligen träna och röra på mig, måste bara få orken och pengarna till det, motivationen finns helt klart, jag är skitpeppad att träna så att jag har blodsmak i käften.


Meeeeeenmen! Igår kuggade jag på teorin, för andra gången. 49 rätt, och jag behövde 3 rätt till. Känns nästan som att man ger upp men på sätt och vis känner jag mig mer peppad nu att plugga än vad jag gjorde sist, just för att jag vet att jag var så nära. Men nu fixar jag det, nu jävlar!!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback