trött

Har inte börjat med lchf i måndags, vi blev bjudna på palt igår så vi tar det nästa måndag! :)
har kommit in genom dörren för 1 timme sen kanske, suttit mig på sängen och kramats med kira, en trött kira! hon orkade inte ens ta sig till dörren för å hälsa. Så öppna jag en räkning & beslutade mig för att grina ett tag när jag öppnade den, bestämde mig för att sluta grina och gick och tände en brasa, skar grönsaker och nu sitter jag här inlindad i en filt. Var tamejtusan tvungen att tända en brasa, var som så småkallt här och jag har dessutom fryst på jobbet hela dagen.

Ska ladda ner en film, käka tacos och krypa under täcket tror jag! Bara 2 jobbdagar kvar, guuuuudoooooomligt skönt! Hade kunnat vara bara 1, men jag ska jobba åt sötvictoria, som far till egypten! fusk :((((( idag har jag verkligen längtat efter en thailands resa, helst i flera veckor. Hade varit guld värt! Men kanske snart, förhoppningsvis.



Pussåkram!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback