feel this

Nu har jag ca 4 veckor (lite mindre) framför mig som kommer bestå av träning och en strikt kost, känns grymt kul, och tungt! Fast jag har så pass mycket motivation och vilja att det är mer kul än jobbigt. Så länge man ser resultat så är det ju bara roligt.
Körde första träningspasset idag, har gått med i fitnessfighten, dock den andra versionen där man inte tävlar, fast jag följer bara träningen och så äter jag efter lchf, den mat dom rekomenderar tänker jag äta senare, när vi kommit från utlandet, då den är lite "normalare" än vad lchf mat är.
Så jag har gjort bort min träning idag egentligen men tänkte ta en promenad till coop, ska köpa jordgubbar och göra nån smoothie av nåt slag, med grädde och ja nånting, måste googla eller så testar jag mig fram.
 
Tycker det är så himla roligt med kost och träning, skulle gärna vilja plugga kost, tycker det är hur intressant som helst. Finns så mycket att få reda på och det är så lite man egentligen vet om det man stoppar i käften.
Ni kanske tycker det är jätte trisst att läsa om mitt farande hit och dit mellan olika koster och träning och promenader hit och dit.
 
Ska jobba förmiddag nästan hela veckan, känner mig trött av bara idag men jag jobbar nog ändå förmiddag än kväll. Marcus har eftermiddag nu, det är som vanligt alltså, jag har förmiddag och han eftermiddag, det slår ju som sagt aldrig fel..
Vi var i piteå i helg, var så mycket reor och grejjor, sprang in på stan i luleå innan vi åkte hem och jag hittade huuur mycket som helst på gina, och kom ut med ett plagg, hehee. Kände mig rätt snål! Kändes som att mina pengar för ofta går till kläder, men det var verkligen mycket jag ville ha där :(
 
Nej nu ska jag ringa å skynda på marrestar! Hörs säkert imorgon, ska försöka fota nå bilder nångååång.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback