Love it

Idag när jag slutade jobbet så åkte jag och hämtade tessi, vi for och hämtade ut mitt paket och hon handlade, sedan så hämtade vi marie och vi åkte iväg för lite ärenden och sen vidare till marie där vi bara satt och surra.
Sedan har jag och marie tränat, jag kunde dessutom springa i shorts och t-shirt idag, var så jäkla härligt! blåste dock en hel del men det gjorde inget :)
Efter det så åkte jag och marie och hämta lina och så handlade dom och jag skulle köpa jordgubbar men dom hade slutat sälja för idag så jag fick bli utan, käkade nyss middag och det var suuuuupergott! När vi var i piteå så köpte jag björn ferrys (stavning?) lchf pasta, den var helt okej eller den var jätte bra! Var lite segare o tugga än vanlig pasta och kanske lite annan konsistens men spela roll, det var gott!
 
Ska nog tebba lchf brödet vi köpte också, det sägs väll att det ska smaka ungefär som vanligt bröd, får se.. När jag bakat eget lchf bröd har det då smakat SKIT, inte alls gott. Förrutom opsies som går och äta men, precis som allt annat smakar en jävla massa ägg och tro mig man tröttnar på den smaken..
 
Nej nu fasen ska jag nog ta en promenad med världens underbaraste lilldam, kiiira! Då blir hon gla! :)
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback