pussåkram

Min helg har spenderats på jobbet, jobbat förmiddag och sedan har jag och marcus städat en del här och tvättat bort de mesta av tvätten, försökte få bort lite så vi inte har en miljoner saker att göra nu innan vi åker, men det känns som att jag har väldigt mycket att göra, och så ska jag dessutom jobba nu alla dagar fram tills att vi åker.
Sedan igår har vi varit på en liten fisketur med conny och emelie, vi åkte till porjus och var inte allt för länge där, lite tråkigt det för det var kuul! :) men sedan när vi skulle starta bilen så hade marcus glömt lysena på också så då fick vi ringa efter hjälp..
 
Har iallafall för ett tag sedan kommit hem från jobbet, har jobbat kväll med carro, för en gångs skull jobbar jag kväll. Är rätt skönt ibland men inte allt för ofta, men man får iallafall sova och det är sällan det :)
Har nyss ätit hårdmackor, druckit the och ätit en hallonkesella, väldigt gott! är dock fortfarande hungrig känns det som, känns en del dagar som att det inte finns något stopp på mig, skulle kunna äta tills det åker ur öronen, fast jag tror det också har att göra med att jag rör på mig mer än vanligt..
 
 
Jag måste nu hinna köpa allergipiller och sånt, solskydd och försöka hitta ett par solglasögon, varenda par jag har eller varenda par jag hittar är för stora, blir för stora eller går sönder. Det är ungefär samma med skor, det måste jag också hitta för varenda par där är också söndriga, nästan. Jag ska sluta köpa skor för 200-300 kronor, dom går bara sönder! Kanske inte alla, men dessa jäkla tygskor.. Antingen är det mitt sätt att gå på, eller att jag köper för stora/för småa, eller så är det bara det att det är skit.. Jag ska iallafall försöka hitta mig nåt! :)
Sen måste vi åka och växla pengar, jag måste hitta en väska, sen måste jag packa den där väskan, sen måste jag städa, tvätta klart allt, ja blabla.. Listan kan göras lång, fast jag tror jag stressar upp mig i onödan, som vanligt..
 
Nu ska jag väll bara invänta min andra halva :) vi hörs! puss
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback