Bal

Jag vet, bilderna är långt ifrån bra, har knappt fått in någon skärpa och jag gjorde dom svartvita för att jag upptäckte att jag hade råkat ha helt fel inställningar så ansiktena såg nästan röda ut. Nåja, det syns ju iallafall vem det är och hur dom såg ut ;)
orkade inte fota alla som gick utan fotade bara dom jag känner till :)







Frös nå jävulskt där uppe, jag tog inte ens en jacka med mig så jag fick då skylla mig själv. Efter balen så åkte jag och marie och hämtade en hamburgare var åt mig marie och kalla, var väldigt hungrig efter att vart utan mat i 7 timmar eller något (jaaaaaaaaaag är så dålig). Sedan åkte jag marre och kira med frida några varv på stan och för inte så länge sen har jag kommit hem, har vart ut och kissat kira och nu ska jag snart gå ut och låta henne skita för jag börjar bli trött, verkar hon också vara. Vi tog en promenad till Gällivare före balen också, då var det riktigt skönt ute! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback