frissajobba

Idag har jag hunnit med att jobba, sitta på frissan i några timmar, vart på ica och handlat middag och nyss ätit den. Idag slapp jag laga mat, köpte rostbiff & pottisallad :) så ovanligt att jag äter sådandär mat då marcus inte är hemma. Han har nämligen stuckit till stockholm och ska hämta en raggarbil, han och jocke.

Och håret känns som nytt igen, gud vad jag saknat den känslan. Hon har kapat en bit av håret men jag klagar inte, så skönt när håret känns så fräscht! då spelar nog inte längden någon roll.
Hon har ljusat upp mitt hår lite, eller ja, både satt svart/mörkbrunt och bara lite blonda slingor, köpt ett silvershampoo så att slingorna ljusas upp, jag gillar ju riktigt blondt hår, tyvärr kan man inte bli sådär superljus på en dag om man är mörkbrun, eller jo klart man kan men.. Saknat att vara ljushårig, men tröttnade ju också på det då det slet sönder mitt hår, men jag vart så sugen nu till sommarn så lite ljust i håret fick det bli!



Madde och björn kom just hit med kira, dom har varit och gått med henne, och hon var så slut när hon kom in här flåsandes, haha! Löper gör lilldamen också, för andra gången dessutom! :) säkert därför hon är så trött.
Tror ändå jag ska dra med henne på en till promenad, förhoppningsvis strejkar hon inte, men man vet faktiskt aldrig med henne haha.

Hejdå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback