Fulla muggar

Har vart en bra dag hittills, startade dagen med frukost på nyfiket med amanda och ida, sedan for jag hem, drog på springkläderna och for ut och sprang med kira. Sedan åkte jag iväg och sola, sen har jag tränat armar och mage och efter det har jag duschat, ätit, sminkat mig och nu sitter jag här!
Ska strax börja promenera till jobbet..
 
Tycker om såna här dagar då man hinner så mycket, och tar hand om sig själv, önskar bara den kunde fortsätta och att jag fick spendera min eftermiddag/kväll med min älskade pojkvän, men det är väll knappast ovanligt att han har förmiddag då jag har eftermiddag? och då har jag bara 2 em på mitt schema i månaden.. Nåja, till helgen får vi umgås med varann iallafall.
 
Nu måste jag nog snabba mig, kramiiis! och ta vara på det fina ni har.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback