i know that feeling . . .

Det är nästan så att jag vill slå mig själv, trycka upp mig mot väggen och be mig sluta upp med dessa förbannade snorungsfasoner. Ja, jag är hemsk. Jag intalar mig själv hela tiden hur förbannat hemsk jag är. Varför? För att jag beter mig som ett litet barn. Jag är så jävla barnslig! Jag är lättretlig så inåt helvete, det är inte så att jag går runt och är irriterad hela tiden, men jag tar allt fel och jag hugger direkt, jag ältar och sedan sitter jag där och undrar vad fan jag sitter och ältar egentligen? Usch! Trodde inte det var såhär jobbigt psykiskt att sluta snusa. Är lite orolig att det också har med mina värden att göra, jag ska ringa adviva och boka tid så dom kan se om mina värden fortfarande är stabila. Känts som att dom inte varit det faktiskt, pågrund av humöret och pågrund av min sömn, jag drömmer hela nätterna, är som att kroppen går på helvarv. Jaja, jag får bara hoppas detta snart är över.

Det positiva är väll iallafall att mitt sötsug absolut inte är lika hett som det varit, jag är fortfarande sugen på saker rätt ofta men jag är inte sådär att jag skulle bli tokig utan det, skönt!
Gått upp kanske 2 kilo, jag orkar faktiskt inte sitta och tjura över det. Jag vet att jag kan gå ner dom.


Snart ska jag marcus, sara anders och william boka utlandsresa, marie och kalla skulle också följa med men kalla fick inte ledigt så det var trisst. Jag som så gärna skulle vilja att marie fick se någonting nytt. Nåja, det kommer fler gånger. Vi ska nog boka i grekland, i slutet av juli. Ska bli så härligt! :)


Nej nu ska jag gå och hänga upp tvätten och sedan åka och hämta ut ett gina paket hejdå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback