press

Har på senaste tiden känt som att jag har en enorm press på mig själv, att jag måste prestrera mitt bästa, att jag bara är allmänt stressad, vissa dagar att det är som att jag måste göra mer för andra än för mig själv.
För nån vecka sedan så vaknade jag t.ex flera gånger under nätterna, var iofs i början av mitt sluta-snusande och säkert också anledningen, det gick över iallafall. Men sen har jag sedan dess också drömt hela tiden, det är som att jag drömmer från att jag somnar till att jag vaknar, min hjärna får alltså aldrig vila, ett enormt högvarv måste den gå i. Det är heller inte roliga drömmar jag drömmer, ena natten är det som en actionrulle, andra natten så är det något dramatiskt, sen tredje kan det vara som en rysare..
Ja rätt trött på det jaaaa. Men också kommit på att det förmodligen är att jag är så förbaskat stressad som gör det. Men, vad gör man? Vad ska jag göra åt det?
Känns en del dagar till och med jobbigt att t.ex marie frågar mig om jag vill följa med ut och promenera, det är sällan jag inte vill, men direkt jag känner att det är en grej jag måste göra om jag säger ja, så blir jag sådär stressad igen.
Usch, vad ni än gör så ta väl hand om er. Har ni möjligheten, om ni kan så ta tag i er själv när ni rusar omkring i 500 blås och fråga vart fasen ni har bråttom egentligen, gör det ni som kan, jag kan sällan.

Jaja.. Idag har jag promenerat en morgonpromenad på 40-50 minuter med marre, sedan promenerade jag till jobbet också. Var riktigt varmt och fuktigt i luften ute på morgonen, inte mycket vind, men på eftermiddagen när jag gick till jobbet så blåste det så skönt och så var det dessutom varmt, så jag kunde gå i 3kvart byxor och t-shirt till jobbet, sköönt!
Nu sitter jag här med mitt magont, väntar på att marcus ska dyka upp / höra av sig, han är och fiskar fast jag har ingen aning om vart eller när han tänkte komma hem? haha. Han svarar inte i telefonen, men han borde dyka upp snart, hoppas, för jag är hungrig och jag hatar ju att äta ensam..

Igår bokade vi resan till grekland, 28 juli åker vi, ska bli underbart att åka iväg.
Nej nu ska jag kika nelly-rean! :) ha det bra pussåkram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback