rollercoaster

Jag vaknade imorse av att therese ringde mig, sedan kom hon nadja och samantha förbi. Jag som inte ens träffat lillen än, så det var kul, tyvärr sov hon men nadja har jag heller inte sett på väldigt länge, åh så tiden går snabbt, hon springer omkring och säger "dääär" hela tiden, blir så glad! :)

Sedan har jag ätit lunch med tessi, och nu vet jag inte vad jag ska göra, jag funderar på att sätta igång och städa upp i den här svinstian, men jag vet inte, jag kanske följer med marie och titta på balen men jag vet inte om jag ids det heller. Tror iallafall jag ska ta en promenad med kira..


Imorgon börjar dag 1 av 9 dagars jobb, wihoo..
Ätit skit i flera dagar nu, usch.


Eeew. Ät mat istället. Fast vill du äta skit har jag mkt mer blöjor och kattbajs än jag behöver

2012-06-05 // 16:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback