whatever

Idag vaknade jag före 10, för en gångs skull så har jag fått sova oavbrutet, inte drömt en enda gång att jag är på jobbet (tror jag), så har sovit ganska skönt, dock drömt en massa drömmar som vanligt, men jag känner mig mer utvilad än jag gjort på ett bra tag. Längtar nå jävulskt tills jag och marcus får semester, så vi båda får sova ut varenda jäkla dag!
Jag låg iallafall och drog mig i över en timme, så jäkla skönt, får ta vara på mina 3 lediga dagar nu.
När jag klev upp så tränade jag lite rumpa och ben och sedan gick jag ut och sprang. Var väldigt opeppad till både och men jag fick ge mig fan på det bara och nu ångrar jag mig ju såklart inte! :)
 
På måndag börjar jag följa kosten, har vart grymt dålig på det. Så på måndag ska jag börja köra stenhårt med allt.

I helg åker jag och marcus till piteå och är där, ska bli så underbart skönt! Längtar bort härifrån så jäkla mycket.
Sen att spendera sin helg med en person man älskar väldigt massa mycket är nog det bästa jag vet! Känns som evigheter sen vi fick vara med varann en hel helg, lediga båda två, det var också evigheter sen.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback