aceton

Idag var det en utmanande dag vill jag säga, heh! Dra mig baklänges vad jag har mått illa.
Har jobbat dessutom så har varit en riktig match. Ett krånglande hit och dit idag, köpande av åksjuketabletter, blabla... Blev lite bättre av dom, men jag vill helst inte ha till vana att ta en jäkla åksjuketablett varje gång jag blir illamående.

Ska nu fara på ica och söka nåt jag mööööjligtvis kan tänka mig att stoppa i gapet, det enda jag fått i mig idag är en minimal macka så jag hoppas någonting tilltalar min aptit, om man kan säga så heheeee..

Brukar ni lukta aceton ur käften när ni är sjuk? Och brukar ni känna att ALLT (speciellt dressing,ketchup osv) bara stinker aceton? fyfan, så är det alltid för mig. Sedan jag varit liten har det varit så. Läst om det lite, är nåt med att man inte får nog med näring, blabla.. Fruktansvärt jävla vidrigt är det då och det gör inte direkt aptiten bättre ;)


Nä, ska röra mig nu, sen vila åter vila.. Kramis




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback