alex är bäääst!

Försökte hitta någon som kunde jobba för mig igår, men gick icket bra! Så tog mig i kragen och for på jobbet, vaknar idag och är mycket värre... Fan! Skrev till birgitta(chefen) och frågade om hon kunde kolla lite med någon, och alex kunde hoppa in! tuuuuuuuusen tack alex! du räddade just min dag.

Så nu är det bara vilavilavila hela dagen för jag har 3 arbetsdagar jag planerar att ta mig igenom. Tycker det är "helt okej" när man är sjuk på jobbet om det inte är stressigt eller om man inte behöver stå i kassan så mycket, men direkt när man kommer hem och kroppen ställer in sig på vila så blir man så mycket sjukare..
5 imorse vakna jag av att jag höll på att frysa ihjäl, drog på mig dubbla täcken, frös ännu som fan, bad marcus om en alvedon, somnade om, vaknade kallsvettigsomfan, och så har det sett ut ungefär hela morgonen, heh kul..

Nä gud vad synd det var om mig då. Nu ska jag lägga mig i soffan med en kopp te och slå igång sims!
Pussåkram


» Älex

Vassego, det var faktiskt inte så hemskt som jag minns det. Inga jobbiga kunder och vi var klara toktidigt. =)

Tur bara att jag hunnit bli feberfri..

2012-03-06 // 22:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback