...

 

Har ni sett den här bilden? Jag såg den på facebook för ett tag sen, där någon hade skrivit och frågat vem alla tycker är finast.

 

Jag stör mig jätte mycket på att folk sitter och klankar ner på alla som är smala. "Dom kurviga är mycket finare", "Den smala ser ju sjuk ut", bla bla. Vad fan är felet? Har dessa människor valt att vara smala? Kanske endel, men vad säger folk att personer som är smala trivs med det? och vad är det för fel med att vara smal? Bara för att människor kämpar med att gå ner i vikt, finns det faktiskt dom som också så gärna skulle vilja gå upp i vikt!

 

Tycker bara det är så sjukt... Det är tydligen helt okej att sitta och säga att någon är så smal, men att säga att någon är tjock är helt fel? Okej, det kanske är känsligare för största delen av oss att få höra att vi är tjock, men jag menar bara att det finns väll också dom får lika ont av att höra att dom är så smal hela tiden.

 


Tog bilden från google, och jag hade inget att blogga om så jag tog bara nåt jag störde mig på ;) hehe hejdå!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback