Friday

Idag har jag vaknat, hoppat i kläderna och farit på stan med mamma och marcus och köpt en present åt william som fyller år på måndag! Vart en digitalkamera åt storkillen :) får hoppas han blir glad.
Sen for jag och marcus på konsum o köpte mat och for hem å åt. Sen satte jag igång och städa, behövdes verkligen. Har sett ut som ett bombnedslag. Finns ännu städning kvar, men det lämnar jag till söndag tror jag.
Sedan åkte älskis på jobbet, så då åkte jag och marie iväg på stan och kikade runt lite, gick på dollar och jag hittade en jääätte fin ljuslykta, jag är helt tokig i ljuslyktor, kan inte få nog.
Sedan åkte jag och marie hit och satt, och sen åkte vi och hämta mat och sen har jag suttit hos dom hela kvällen :)

Marcus åker iväg en vecka på söndag som sagt, vi båda trodde han skulle åka iväg på måndag, men så var det visst söndag :( det sved i hjärtat. Jag tycker verkligen inte om att vara utan han. Var himla jobbigt att vara utan han när han bodde i stockholm, usch!

Nåja. Snart kommer marcus hem och då ska vi nog kika en film och säkert sen somna, för imorgon ska vi båda upp och jobba, men otorligt skönt att jag börjar 10, minns inte senast jag började 10 på en helg :) Fast hade ju såklart hellre varit ledig. Men jag jobbar med victoria imorgon, och det gör mig så glad! Vi har inga pass alls tillsammans längre förutom om det blivit något krångel (som nu) så det är bra! :)

Nä, nu har jag ingenting mer att berätta för er så hejdåå!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback