hejhhu

Hejhallo! Nu är det bara ca en veckas jobb kvar tills man får vara ledig, hehe baaara.. Känns som evigheter sedan jag träffade marcus, eller som jag umgicks med han en hel dag. Men får gott hålla ut till nästa helg. Är så skönt o bara vara med varandra en hel dag, bara pyssla på hemma och bara mysa och ta det lugnt.

Nåja :) såntelivet! vad fint väder vi har haft idag också, men jävulens vad halt det var ute nu..
Marie har varit här och hälsat på, jag har stått och lagat mat och diskat bort berget med disk och sen har vi bara suttit och pratat och tittat på youtube.

Och trött är jag... Väldigt seg har jag känt mig dom senaste dagarna, som att jag är sjuk fast ändå inte, sover ju ändå hyffsat många timmar men är ändå seg. Hostar hela nätterna också, vet inte varför? måste kanske kolla upp det för jag är inte sjuk, men jag gissar det har å göra med att jag är torr i halsen, antar att det är nå struma-skit, så under nätterna dricker jag inte vatten vilket jag gör enmiljongånger under dagarna annars, så är kanske det då.
Men nu är det ju iallafall fint väder :) synd man missar det när man är på jobbet då solen är uppe..



Nä nu ska jag invänta min bästis som ska komma in på datan så vi får surra lite! pussåkram mina fina



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback