helluthere

Hallooo! =) sitter här med min trevliga huvudvärk. Fysen vad ont jag fick, å trött i huvudet blev jag.
Har haft marrestar på besök, suttit å surrat med henne och sen har tessi kommit förbi! :)
Tror jag ska gå ut med kira på ett strax å låta henne skita, men hon ligger så fint å sover så det verkar ändå inte vara så noga heheh..

Nu ska jag jobba imorgon och på torsdag, sen ska jag vara ledig fredan, sen jobba lördag & söndag.. Så tråkigt att marcus har eftermiddag nu också, för nästa vecka ska han vara borta i en vecka, så vi hinner knappt ses. Men i helgen jobbar vi typ samma tider så då hinner vi ju iallafall ses :) så nästa vecka har jag tessi som inneboende, då stoffe också ska åka iväg i en vecka, så det var passande! Vi slapp båda vara ensamma och jag får roligt sällskap, tur är ju det, jag som hatar att vara ensam. Så vi ska åka till luleå över helgen nästa vecka, bo på hotell och shoppa och sånt där, kuligt!


Imorgon ska jag och äta palt hos mormor, inte gi men det skiter jag i, bjuds det på palt så tänker jag nog aldrig tacka nej ;)
Hoppas jag också får träffa fridis denna vecka, eller åtminstone snart, saknar henne!

Nej nu ska jag gå och kissa för femtioelfte gången idag, jävla vatten-drickande... Hejdå!


 

har som vanligt inga nytagna bilder å bjuda på. Men om jag får träffa frida i veckan, då kanske jag har!! :)))




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback