lovely

Har myskväll med hjärtat. Har ätit gott å tittat gladiatorerna, å nu ligger jag i sängen å väntar på att vi ska kika tre kronor! Det är så kul å ha en serie som man ser varje dag innan man somnar :) Jag tror jag gjorde världens godaste pasta sås idag, mums va gott det var! Victoria sa att det var jätte gott att göra pasta sås på philadelphia, och det hade då rätt i! Så det blev philadelphia med vitlök och örter, grädde, vitlök, fläskfile, champinjoner och paprika och pennepasta till, åh nu blev jag hungrig.. Imorgon sticker hjärtat på morgonen och jag ska ta an ett 10-18 pass, aldrig jobbat det passet tror jag, känns drygt men det går nu. Får ju inte glömma att det blir en timme mindre ändå, fast får ju iofs också sova en timme mindre nu också.. Nåja! Efter jobbet vet jag inte vad jag ska göra. Ingen aning om det är fika hos william redan imorgon? Måste höra med sara. Nä hejdå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback