sjukling

Igårkväll kände jag att jag idag kommer vakna upp sjuk. Helt rätt hade jag! Var väldigt nära att sjukanmäla mig imorse men tog mig upp iallafall! Har varit väldigt slut hela dagen, med feber och halsont och nu ligger jag i sängen och väntar på att bastun ska bli varm. Så ska basta sen lägga mig under filten och titta kontoret och wallander, mysigt! Nu väntar hela 5 dagar jobb, får hoppas jag orkar och hoppas jag är bättre imorgon så jag orkar jobba.. Har ätit en pizza från dylan idag, måste säga att det är nog den godaste hämtpizzan jag ätit! :) tidigare har jag trott att jag inte tyckt om deras pizzor men så fel jag hade.. Imorgon återigen till lchflivet, lite tråkigare men så mycket bättre man mår! Känner nu efter fusk att kroppen inte alls är som den borde, illamående och hjärtklappningar.. Nu hoppa i bastun och värma sig! Kramis. Ps. Jag älskar min pojkvän över allt annat<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback