söndag

Hejhejhallå! Sitter på jobbet och spenderar dö-tid med johanna, är verkligen inte mycket folk i farten här iallafall inte.. Skönt fast ändå långtråkigt! Jag slutar om 1.5 timme och då tror jag att jag tar med kira på en springtur i finvädret! :) jag måste ju få inviga min nya mp3 jag inhandlat hehe. 74 kronor kosta den, och den är jätte fin. Väldigt lliten och behändig, rosa och typ 2 gb minne, var faktiskt också rätt bra ljud i den så det var då lätt värt pengarna. Jag hatar att bära runt på min telefon o lyssna musik med den, den är bara tung och besvärlig. Hade behövt inhandla en sån här grejj man spänner runt magen så jag kan koppla kira till den så jag slipper springa med kopplet i handen, nog för att det går bra att springa lös med henne men det kanske inte är alla som uppskattar det.. Men marcus är i luleå med hans kompis å kollar på nån bil så han ska ta en kik på djurmagga där åt mig! Hoppas dom inte är alltför dyra :) Nåja.. Och idag är det söndag. Jag älskar söndagar! Jag kanske är helt mongo men jag tycker dom är så mysiga. Då finns det som inga måsten, och det är okej att ligga o glo tv hela dagen. Nog för att det annars också är okej men det känns mer okej på en söndag ;). Har ännu slem i lungorna och är snorig! Hoppas det försvinner nångång. Är så störande att vara sådär halvsjuk.. Nej nu ska jag väll glo in i väggen eller nåt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback