ssssssssuck

Fyfan, drömt att jag varit en simsgubbe ungefär hela natten. Har frysit som fan hela morgonen, hämtat alvedon, svettats som ett as, bläää vad jävla less jag blir! Jag hatar att vara sjuk.
Imorse höll jag också på att spy (?) av någon anledning, jag var så jäkla illamående, men försökte somna fort så jag slapp. Rasat i vikt har jag också på en dag, men är väll inte så konstigt när jag knappt får i mig nånting. Kanske hör med marcus om han är sugen på att äta inte-lchf mat till middag idag, ärligt talat så ids jag inte ens bry mig, måste ju ha i mig nånting. Känns som att om jag inte äter nåt så lär jag ju knappast bli friskare..

Men imorgon ska jag jobba, eller ja, det är då min tanke. Jag måste! Jag orkar inte vara borta från jobbet och förlora pengar, som tur är så är det bara 2 arbetsdagar jag har kvar denna vecka, och dom är så pass korta så det borde jag orka. Bara hoppas!


Uff, kira släpper hår som fan också! är svart över hela golven. Och ni ska se sängen. Hon smiter ju upp i sängen på nätterna så. Antar att hon byter päls..


Nä, nu ska jag sitta och deppa över att det är sol ute och att jag får sitta här och bara titta på i min ensamhet..............



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback