sunny day

Är påväg till luleå nu, ska försöka hitta ett fint golv till hallen! :) missar idag min lillprins (systerson) hockeycup som är nu i isladan i malmberget.. Tänk vad stor han börjar bli, snart 8 år. 8 hela år! Känns som nyss han just lärde sig å gå, och vi var ute på baksidan och sparka fotboll med varann. Nåja, kanske hade blivit ännu sjukare om jag satt och tittade, är ju så jädrans kallt där i isladan! Är iallafall bättre nu. Allt stinker fortfarande aceton och hostan ger sig fan inte! Men vad göööör man... :) Det är verkligen strålande sol ute! Får mig å längta så fruktansvärt mycket till sommarn. Ligga ute på gården i gräset, grilla, springa i skogen med kira, käka jordgubbar och glass, mysiga sommarkvällar ... Åh! Längtar också efter en thailandsresa. Hur underbart hade det inte varit? Sola och bada. Dricka en drink på stranden och bara njuuta! Jag vet ju som inte så mycket om utlandet egentligen eller vad man ska säga. Vet ju bara om thailand, för är enda stället jag varit utomlands till. Men det sägs ju vara paradiset på jorden, när jag sett andra delar av världen så kan jag säga om jag håller med eller inte;) men thailand var fint. Så fina stränder, klaaart och fint vatten, värmen, allt som är så sjukt billigt.. Nu tompratar jag mest. Haha. Hejdå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback