superbass

Har spenderat dagen på jobbet, och efter det har jag varit med frida! :) vi har bara åkt omkring, jag har ätit och så ja inte så mycket mer, varit på ica en sväng. Himla kul å se det fejset!
Nu sitter jag och väntar på tessires så vi kan äta kvällsfika, vad det nu blir att vi ska äta.

Sitter o kikar på kira, hon står här och gnäller och hoppar omkring, jag vet inte vad hon vill, små ledsen ser hon ut också. Haha, frågade henne om hon saknar husse, hon kika direkt mot dörren, men då sa jag "nä, han kommer inte", och så ser hon mer ledsen ut, haha ååhh. Tänk vad en hund gör en glad egentligen.


Imorgon har jag och tessi fullspäckat schema haha, vi har planerat hela torsdagen eftersom att vi är lediga samtidigt. Så imorgon när vi vaknar ska vi åka och träna, efter det ska vi åka och äta frukost, sen inhandla "hemma-spa-saker", sedan gå på promenad med kira, åka hem och laga mat, sedan ha spakväll ;) hehe.

Roligaste saken hände ju i natt också, haha, tessi hade satt på sleep-talk. Så lyssnade vi imorse.
Tessi - okejokeokej...
Jag - VAD SÄGER DU?
T - ons...tors...kex..
S - Va?
T - mmmm..
S - fans jävla skit...

Haha, så sjukt att man kan prata med varandra i sömnen, haha jag höll på att skratta ihjäl mig.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback