Testar igen....

Dag 1 - Tre saker du inte vet om mig.
Dag 2 - Bloggfavoriter.
Dag 3 - En låt med många minnen.
Dag 4 - Såhär fixar jag mig inför en vanlig skoldag.
Dag 5 - En bild från en tid du saknar.
Dag 6 - En nytagen bild på dig.
Dag 7 - Dethär vill jag ha.
Dag 8 - Såhär är jag som person.
Dag 9 - Mitt favoritband/favoritartister
Dag 10 - Något jag aldrig glömmer.
Dag 11 - En bild på mig och en kompis.
Dag 12 - En bild som gör mig glad.
Dag 13 - Mina intressen.
Dag 14 - Mina dåliga ovanor.
Dag 15 - En bild på mig och någon jag älskar.
Dag 16 - Det här språket vill jag tala flytande
Dag 17 - En bild på min handstil.
Dag 18 - Bästa tidsfördrivet.
Dag 19 - Bästa musikvideon.
Dag 20 - Tio saker jag vill göra innan jag dör.



Dag 1 då.

"Tre saker du inte vet om mig", ganska svårt att veta eftersom att jag inte vet vilka som läser min blogg och vissa vet mer än andra.

1. Jag har förut alltid hatat mina tänder. Speciellt mina framtänder. Var nära där ett tag att be tandläkaren slipa ner dom, men frida stoppade mig för hon sa att då hade jag inte varit jag längre, haha.
2. Jag är lat. Jag är jävulskt lat, men jag har kommit på mig själv med att jag har så pass mycket motivation att jag ändå oftast tvingar mig o göra saker jag egentligen inte orkar.
3. Jag har med åren blivit väldigt känslig för "äckliga" saker, t.ex röra i en smutsig servett om jag inte vet vem som rört i den, byta papperskorg när jag inte vet vad som ligger i papperskorgen.. Haha, såna där fjantiga saker! Kan ibland hålla på att spy av det.


Väldigt tråkiga saker, förlåt ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback