Hejj

Igår och idag har jag tagit en springtur, igår på ca 40 min och idag på 30 min. Fasen vad duktig man känner sig :) Men jag kan lova att jag har ont i ungefär varenda liten del av kroppen. Jag har nåt fel i mina ljumskar också, eller jag sträcker dom jätte lätt och får värk i dom av minsta lilla.. Lite trisst, men vafasen!
Igår gick det ju som det gick när jag & kira var ute, tråkigt och irriterande. Gick hursomhelst mycket bättre idag, när vi mötte en hund putta jag bara till henne så hon fick fokus på mig.

Nu har jag en trött vovve skulle jag tro. Tror hon och madde varit och gått till gällivare idag också, vad skönt för lillen :) hon var då så söt när vi satt utanför ica och vänta på tessi idag, hoppade upp på bänken bredvid mig och satt och kika så nyfiket på alla, och pussa mig i ansiktet och ville att jag skulle hålla om henne då hon frös rätt mycket, haha lillen..



Är trött som få. Har börjat med GI idag förresten. Är inga som helst problem vill jag lova. Jämför man lchf med gi, så är gi en dans på rosor, hehe.. Ska ta och baka något nyttigt bröd nästa vecka tror jag, känns som bättre å baka eget, då vet man vad man stoppat i sig iaf..

Nä nu håller jag på å slockna känner jag, ska invänta mitt hjärta, hoppa i duschen och sen ska jag sova, fasen vad skönt!! Godnatt :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback