HEJ

Idag skulle jag vara ledig, men jag åkte på jobb för cissi och så får jag istället då vara ledig torsdag, så nu har jag bara tisdag & onsdag som jobbdagar kvar, gud vad skönt! :)
Marie jag och lina har gått på dollar och handlat på ica, sen har dom hjälpt mig att sätta upp en vägg dekor. Vart lite snett :/ men det vart annars bra.. Tack för hjälpen!
Sen har vi käkat från dannes, ångest.. Jag blir så jävulskt svullen! Nåja, finns fler dagar att fånga och göra till bättre än en sån här dag.
Sitter nu och väntar på min nya sambo, hehe! Hon slutar först 22.20 eller något sånt där. Har laddat ner svensson svensson så vi har någonting att nöta.

Jag har fan inte ännu blivit ordentligt frisk, jag är ännu slemmig i lungorna och ont i halsen och snorig från o till, fan vad less man blir! Blek som ett as är jag också, fyfan. Tycker jag får höra det hela tiden av mamma iallafall, att jag är så blek. Och det är jag. Och det beror inte på att jag inte solar utan för att jag förmodligen har brist på något.
Röd i ögonen är jag också typ hela tiden, så jag vet inte. s u c k.

Hejdå!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback