heejjjjj

Idag är mitt humör i botten. 8 dagar utan snus, det har faktiskt gått bra men jag orkar inte med detta sötsug, detta sug efter mat, sug efter fan allt! Blir tokig..


Sitter i springkläderna och väntar på att marcus ska vakna, han somnade för någon minut sen och skulle vila 20 min, sen ska vi ta en promenad malmberget-gällivare och tillbaka, är ju så pass fint väder. Längtar tills torsdag då jag är ledig, så jag får sova ut i flera dagar, jag är så jävla trött. Min kropp går i sovläge hela tiden, går inte att beskriva riktigt, men det känns som att kroppen svimmar/somnar, medan huvudet är klarvaket. Usch! Tänk så otroliga våra kroppar är egentligen, hur dom funkar och allt det där, beroende och ja allt..


Ska ringa mammsen nu, tänkte bara berätta att jag är grinig och att jag lever ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback