Hejsan

Fick en kommentar av cecilia som fråga vilken frissa jag går till, jag tänker att folk inte ska läsa om jag svarar i kommentarfältet så jag skriver här, jag går till marita på clippet! :)

och nu som tur är, så ringde hon idag och sa att hon hade en avbokning nästa måndag, guddddd så glad jag blev! :)




Idag har jag jobbat 11-18, vart rätt dött på jobbet så har vart en ganska långtråkig dag, som gått sakta.. Sedan for jag till marie, hon hade lagat mat åt oss, och sedan åkte vi till sara och satt och spelade spel och bara var =)
nyss har jag tränat lite grann, jag försöker hitta övningar, jag har många i huvudet jag kan men när jag väl ska göra dom så kan jag fan inte en enda haha..


nä nu invänta min fina, sen är det nog bara bums i säng, godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback