jagebest

Jag har slutat snusa igår(!!!) även marcus. Jag hoppas en miljon gånger om att humöret jag hade igår bara var tillfälligt.. Hoff. Men idag kändes det lite bättre, och igår vart vi bjudna på blodpalt, då säger marie "fan va jag fick hjärtklappningar", och så börja jag känna efter, och jag hade inte hjärtklappningar! förståååår ni hur jävla otroligt det är? det är väldiiiiiigt ovanligt för att vara mig. Så det är nog helt klart värt att sluta snusa.

Kom just hem från en långprommis med kira, eller ja hyffsat lång, vi var nog borta en timma iallafall! Kira är världens mest trotsigaste lilla tjuris nu, så jävlar vad jag får envisas med henne, haha, nog för att hon lyssnar hyffsat bra men dom där gäspningarna hon gör när jag tjatar, och hur hon sneglar på mig, haha.. Precis som att "jag gör vad fan jag vill", haha. Lillkisen! Markera varenda pisshög är också ett intresse just nu..


Nu ska jag gå ut och sitta i solen tror jag, blåste lite väl mycket tyvärr :( Nåja kramis!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback