Min bästa

I tisdags (?) när jag vaknade hade jag väldigt ont i halsen, och så har det vart sen dess. Väldigt jobbigt, febrig blir jag mot kvällarna också, usch! orkar inte vara sjuk igen. Dock tror jag det är pollen, nyser under nätterna och imorse när jag vakna hade jag röda utslag i handflatorna. Grejjen är den att jag bryr mig inte om det är allergi eller om det är förkyldning, det är lika jobbigt att vara båda två, tror det är snäppet värre att vara allergisk dessutom. Så, vi pollenallergiker får väll hålla ut nån vecka till då.. Skönt att jag får vara ledig nu, så jag får vila upp mig.

Idag när jag sluta jobbet så åkte jag marie och tessi på stan, kollade på kläder och sånt. Sedan åkte vi på ericsson och jag hittade ett par springbyxor, i kort modell, var egentligen inte ute efter ett par korta men dom var på rea och dom är väldigt fina och sen är det ett bra märke, så jag slog till, eller ja vi allihopa slog till på dom! :) väldigt nöjd.
När vi kom ut från ericsson hade marie köpt en träningströja åt mig också, vad jag älskar henne! Hon stod å testade den och allt, i olika färger, och sen när vi kommer ut är det mig hon ger den till. Förstår inte vad jag gjort för att förtjäna en sån fin syster. Vem fasen gör en sån grej om inte hon? Hade såklart tyckt om henne lika mycket om hon inte gav mig någonting, haha, men sättet hon tänker på är då fint.

Kan tyvärr inte testa mina träningskläder idag, vill vila upp mig, hade kunnat ta en promenad men är så jäkla kallt :(
Nåja, ha det bra! Kramis

Ursäkta dom hemska bilderna..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback