puss

Vaknade vid 11 imorse, klev upp och gick ut och sprang med kira på en gång, kom hem och gick ner och tränade armar och lite ben, hoppade i duschen, åt tacos och sen satte jag mig och sminka mig.
Har varit med frida hela kvällen, och nyss tog jag och marre en kvällsprommis!
Min trotsiga lilla vovve får mig att vilja slita av mig håret lite från och till, haha jag bara önskar och hoppas att denna period snart är över.. Månne om lillskiten ska börja löpa snart..

Jag ringde min frissa idag, för jag är i STORT behov av att färga och klippa håret, men hon hade först tid efter midsommar, heeh.. vad kul :( jag som litar så bra på henne. Jag vet inte vad jag då ska göra? det här med att gå till vilken frissa som helst är jag för feg för :/

Blablabla, fan vad jag är tråkig.




hos vem går du? :D

2012-05-23 // 06:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback