Tisdag

Varit ute på en promenad med kira och marcus, sedan lagat matlåda och nu sitter jag här färdigfixad för jobb.. Nu ska jag bara ta det lugnt tills det är dags att åka!
Tänk att jag har en kompis som är höggravid, som redan har en dotter över året. Det känns rätt konstigt vad tiden kan springa iväg och vad saker kan förrändras, det känns ju som att det var nyss jag och hon satt och svammla på stan nånstans med en godispåse i handen, haha. Jag är glad för din skull therese! :) Att du fått det du önskat dig och att allt bara rullar på!




Här har du lite bilder terro, som kanske kan va roliga å se! inte dom bästa men säkert kul ändåå..


Nu ska jag kika runt lite, hejdåå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback