Hej

Var precis ut med kira och nu när jag kikar ut så blev det världens snöstorm ser det ut som, det blåser och snön började tokfalla. Tycker det är rätt mysigt, så länge jag sitter här inne.
Igår var det en rätt dålig dag, jag vet egentligen inte varför den var dålig men mitt humör var inte på sin finaste visa. Den började bra, men sedan så tappade jag humöret av någon anledning. Berodde väll på hunger och sockersug skulle jag tro, trött som ett svin var jag och fick inte i mig mycket till mat. Som grädde på moset kunde jag igår inte sova, jag låg och tänkte på allt fint man har och kunde förstås inte sluta tänka på hur tacksam man ska vara, ja där låg jag, tills jag blev allergisk och min tatuering som alltid börjar sticka upp började nu sticka upp väldigt ovanligt mycket. Kliade sönder näsan, vred runt i sängen 700 gånger. Sedan när jag väll somnade så vaknade jag ca 1 timme senare, sprang och pissa, sen skulle marcus på jobbet ungefär 2 timmar senare så då vaknade jag igen. Så nu sitter jag här med huvudvärk och det känns som att jag är bakfull eller nåt, har verkligen inte fått normal sömn men vadfan blir jag förvånad egentligen? Bara för att jag är ledig så är det ju sjävlklart. För resten av veckan har jag sovit som en stock och inte velat kliva upp ur sängen, nu jävlar kunde jag inte ens fortsätta sova....... JAG BLIR SÅ ARG!
Det också, jag låg så länge igår och vred att jag blev förbannad. Försökt å sova när du är arg? det går ju inte!

Kände att jag behövde få ut det där.. Haha! usch vad jag ogillar när jag inte får nog med sömn, när jag är grinig och hungrig. Det är som en annan jag då, inte någon jag uppskattar iallafall..
 
 
Nåja jag ska nu hoppa i duschen, jag cicci och ida ska och äta lunch klockan 12 så det är bäst jag lägger på ett kol så jag hinner fixa mig litegrann. Sedan ska jag och marie gå på stan, sen tänkte jag försöka städa lite, fixa potatisgrattäng och fläskfilé, äta godis och bara ta hand om mig själv och mitt hjärta. Jag blir seriöst galen på alla måsten, på senaste tiden har det känts som att det vart väldigt mycket sånt. Mycket fixa och dona, mycket tänka på andra, lite tänka på sig själv och ja, ni fattar..
Hejdå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback