Lördag

Har varit jobb 9.30 - 15, efter det åkte jag till mamma och hämtade kira, sedan åt jag och marcus och så har jag bara suttit här.
Det springer i hela kroppen på mig, jag är så stressad i mig från och till att jag blir galen. Saker som "måste" göras gör mig galen. Vill börja träna för att jag vet att det gör mig lugnare, bättre med sömn och ja det där. Jag önskar vi också fick gå gratis på gymmet genom vårt jobb.
 
Ikväll så ska jag och marcus titta johan falk, käka karra och bara vara. Nu är han ute i garaget och donar med jorpe, men han kommer förhoppningsvis in snart. Imorgon är det jobb igen samma tid som idag, är rätt skönt pass att jobba :)
 
 
Nä hejdå! Ha en bra lööördag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback