Onsdag

Tog någon ny bloggdesign, var så less på min. Inte för att jag skriver någonting här nästan alls nåmer, jag hinner inte alls, fast det är kul, om man nu har något vettigt att skriva om, vilket jag sällan har! Förut hade man mer tid, och då var det roligare att skriva också. Fast jag var ju som en öppen bok förut, hah! Förstår att jag hade många läsare.. ;)
 
Jag funderade på att ta en dusch men jag fastnade här, så sällan jag ens har tid att sitta här, eller ja tid och tid, jag prioriterar inte att sitta vid datorn. Men när marcus har eftermiddag så har jag ibland lite tid över på kvällen, då jag är själv.
 
Igår gjorde jag världens godaste mat, eller ja nä men det var väääldigt gott! Blev så nöjd :) Jag gjorde tacolåda och kycklinggrattäng med tacosmak(?) typ.. Båda var lchf (förrutom tacokryddan men jag orkar inte bry mig), och jag vart så glad att jag hittade något som jag inte lessnade på, för idag på jobbet längtade jag till och med tills jag skulle hem och äta ;) bjöd marie och ida på det igår, dom verkade också nöjda! och idag fick marie och tessi komma och äta resterna :) fanns inte så mycket kvar men vi fick dela i broderlig anda, hehe! Så det ska jag då göra fler gånger. Bara någon kommer och drar lite kablar och sånt så vi får igång våran ugn någongång, jag blir galen på att vänta.. Och självklart så när man ingen ugn har så behöver man den som mest, men när man har den så kommer man väll säkert inte ens behöva den just då.. Brukar vara så!
 
Imorgon är jag ledig, jobbat extra måndag och tisdag, så amanda var snäll och skulle jobba för mig imorgon! Skulle egentligen ha klämt ihop 11 dagar i rad, men då slapp jag det.. Och idag var egentligen dagen då jag skulle ha börjat jobba efter 5 dagar ledighet men så blidde det inte! Och dessutom så efter jag jobbat nu till nästa torsdag så är jag ledig 4 dagar, och sen ska jag jobba extra igen så då blir det 10 dagar igen.. Jippiie! Tur att det oftast går snabbt. Och tur att man har fina arbetskompisar som gör dagarna mycket roligare.
 
Nu ska jag gå å trycka lite nötter i munnen, börjar bli hungrig! Fast inväntar nog kärleken med å äta kvällsmat :) Hej då mina få läsare..
 
 
 en bild från helgens bravader



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback