städdag

Vaknade före 10 imorse, som vanligt när jag är ledig så vaknar jag jätte tidigt och är jätte pigg. Vart jätte arg och tvinga mig själv att somna om, det gjorde jag och vaknade halv 12. Då var jag nöjd, fast då kände jag att jag hade sovit för länge haha.
Väl uppe ur sängen så åt jag och marcus frukost, sedan klädde vi på oss och gick på en prommis med kira, var soligt och fint men ändå väldigt kallt om ansiktet..
 
Resten av dagen har jag städat, tvättat, lagat mat åt mig och marie och suttit här vid datan, klickat hem fotopapper och färgpatron. 1 krona betala jag för färgpatronen, deni! Så nu ska jag göra några fina tavlor!
Har även sålt våran gamla kyl & frys idag, eller nyss, skönt att den är borta nu :) Så kan vi köpa oss en frysbox. Marcus mormor köpte ju frysen åt oss för ca 1 år sedan, men nu när vi repat köket så har vi ju en sån där som är inbyggd i skåpen eller ja ni förstår! Och den frysen vi har nu är mindre än den vi hade, så ryms inte så mycket så vi måste ha en frysbox..
 
Nu ska jag gå ner och hänga tvätt, sedan ska jag bara mysa med tända ljus och kanske plocka lite mer här.. Hadetbra! :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback