heeej

har jobbat till 3 idag, dagen har gått väldigt fort så det har varit skönt.. jag är ganska trött, vaknade 12 över 9 och jag började 9.30 så det var bara hoppa i kläderna. känns som att jag är så orolig i kroppen hela tiden, vet inte vad det är.

ida har vart här med hennes hund, kira är så jäkla rädd för andra hundar så vi gav det ett försök, men det enda kira ville i början var då mest att sätta sally på plats, morra, resa ragg, you name it. så blandade känslor för henne, viftar på svansen o är rädd samtidigt som hon vill leka. jag tycker det är så synd.. men kira har alltid vart osäker, bara det att hennes krypaihopochinteensvågatittapåhunden har vänt till att visa det på sitt andra sätt, men vad kan man göra? lite tråkigt är det när andra som inte känner henne tror att det är en farlig hund. men förstår dom också..


ikväll ska vi nog slipa klart all spackel så vi imorgon kan smälla upp tapeter i matdelen, ääntligen! orkar inte med denna röra. allt är hullerombuller..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback