Oct. 05, 2012

usch och blä vad jag känner mig ful och tråkig! mitt hår har inte färgats sen i början på juni, det är seriöst 4 månader sedan!! jag har inte haft råd, och har inte vågat göra något åt det hemma då mitt hår sist ljusades upp med blonda slingor och jag har inte vetat om jag ska ha lite ljust i håret eller inte så ja äh! det har inte gått som jag tänkt iallafall.. bokade iallafall frissatid i veckan, men jag bokade först den 25e då jag får lön.. känns hemskt att jag ska ha detta hår 3 veckor till, så spyless på att se det i spegeln varje dag. nää, är jag inte nöjd med sitt hår så tycker jag det inte spelar roll om jag fixar mig i övrigt, ser ändå förjävligt ut!

min sjuka börjar bli bättre, men hostan blir jag då inte av med, suuck!
sitter nu o glor. ska fixa middag. sen blir det väll att titta x-factor o njuta av ledighet. eller ja juste, vi har ju visst köpt gipsskivor idag så det blir väll att sätta upp det också.. längtar tills allt blir klart så man bara kan ta det lugnt o ta hand om varann!


hejdå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback