sjukk

imorse, halv 5 på morgon visa febern 38.6, kallsvettats och snorat hela natten. usch! halsontet är ganska väck men då är det hosta och igentäppt näsa, och det allra värsta - febern. hade jag inte haft feber så hade man iallafall orkat jobba..

igår skjutsade marcus mig och kira till marie, så marie for och köpte chips och godis, så låg vi och tittade skilda världar från typ 2 på dan till 11 på kvällen, då marcus slutade och hämtade mig. var då tur marie var ledig, man blir ju helt knäpp av att ligga hemma själv.

idag ska marcus och min systers kille anders sätta upp kaklet, så jag får åka till mamma eller marie, för att anders vart sjuk så mycket och jag vill inte smitta han.

nä nu ska jag nog kliva upp, släppa ut kira på gården och gå och duscha! ha det bra



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback