Torsdag

Nu är det bara att pälsa på sig för nu jädrar är då hösten här, prick 3 grader säger min termometer, känns som isvindar ute, brr..
Hela veckan har jag jobbat, har varit väldigt trött hela veckan dessutom. Egentligen skulle jag ha varit ledig imorgon men jag jobbar åt cicci då, och sen får jag vara ledig 4 dagar.
Sedan jag började jobba efter semestern har jag också börjat få så jäkla ont i fötterna (förbannade foppatofflor), och i svanken. Måste ta och köpa mig ett par vettigare skor någon gång. Och på tal om det också köpa mig vanliga skor också, som jag har utanför jobbet, det är ju trisst att hälften är hål i, endel skor går inte att ha till allt, en del har kira bitit sönder när hon var liten (tack och lov att hon slutat med det), och jaaa.. Det "roliga" är bara att man får vänta på lönen till slutet på oktober, då vi får våran semester ersättning i juni.
 
.
Har tänkt baka något roligt, men jag vet inte vad. Nåt som blir bra för en gångs skull, då vi äter lchf är det väll inte alltid det enklaste, men jag ska bannemig hitta något som blir gott så ska googla runt lite nu. Gjorde glass här för ett tag sedan och vetnivad? Det var skitgott! :) Det mesta går nog, men det blir kanske sällan likadant.. Nänu ska jag kika runt lite, sedan ska jag lägga mig i sängen, jag är helt död i ben och fötter. Godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback