glaad

om ni bara visste vilken glädje det var att träna fotboll i måndags, åh herregud :) men man hade nästan glömt hur tungt det var haha! skitsamma att man inte hade någon vidare kontroll eller något, det gjorde mig bara så glad! så självklart for vi och träna idag också, jag ida & johanna. och nu ska jag fortsätta, jag vill så gärna! :) ida och jag kände oss liiite sega med kondisen i måndags då iallafall jag kände att jag ville lägga mig ner och spy eller något vissa gånger, så vi tog en springtur igår så idag kändes det lättare, dock inte för benen!
 
tidigare idag har jag jobbat, sedan farit hem och gjort kycklingsallad som ida och jag ätit och sen kom marie & lina och linas lillvalp :) åh vad den är söt, man blir så valpsjuk.. kira fick också träffa lillen, men kira är ju lite försiktig men sen släppte det, lika skönt att se varje gång hon inser att alla vovvar kanske inte är så farliga ändå.
imorgon ska vi och träna lydnad också, får hoppas bara det inte är så här jäkla kallt då jag har en kira som fryser om tassarna redan vid -15 :/ trisst, och hennes "skor" funkar sådär, hon blir nästan sjövild i dom då hon inte vet vad hon ska göra i dom så hon brukar springa åt alla håll fram & tillbaka hit & dit.. men det går väll över ;)
 
om 2 veckor ska jag tatuera mig, är lite kluven vad jag ska göra. jag vill ju göra klart min arm men jag vill helst att han jag tatuera mig hos tidigare ska göra klart den, men då han flyttat till umeå så är det inte så lätt. ja jag får se vad det blir, i nödfall har jag iallafall en annan sak jag vill göra :)
 
och med rökningen går det sådär, jag är rökfri några dagar och sedan röker jag kanske 1 och så blir jag rökfri och så håller det på, handlar nog mest om att jag tappar motivationen emellanåt. men det går, det vet jag ju :)
nu ska jag sätta mig i en varm dusch och sedan ska jag försöka sova tidigt, natti med er!
 
 


så jäkla klockrent citat du la upp där! ;D

2013-01-16 // 22:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback