korkad

För 7 månader sedan slutade jag snusa, förstår ni att det är 7 månader sedan och förstår ni att jag fortfarande tänker på det? det kan låta värre än vad det är, för det är inte så att jag skulle vilja börja snusa igen, men jag kan fortfarande drömma om det, tänka på det, bara vilja ha det men inte så att jag skulle vara så dum att jag skulle börja igen och inte heller så att det är jobbigt, kanske vissa dagar.
Det är nu ni ska applådera. Och varför inte samtidigt gratulera mig till mina 6 månader med cigaretter? "jag är inte så korkad att jag skulle börja röka, det är det absolut värsta jag vet och jag skulle aldrig vara så dum".
Jag är nog fan mer korkad än jag trodde, för det är väll klart att någon med nikotinabstinens faller för nästan vad som helst som innehåller nikotin? Det spelar nog ingen roll.. Man kan nog ändå lära sig tycka om vad som helst.
 
Men idag fick det vara slut på det, jag tog min sista cigg igårkväll (ca 24 timmar sedan) för jag tänker fan inte bli den som står där om några år och ångra mig att jag forsatte för att det var socialt eller för att det gjorde en glad eller något annat.
Jag har sagt sedan i somras att jag skulle sluta men jag har bara skjutit upp det, men nu får det vara slutt!! :)
 
 
Och imorgon så börjar jag även sköta allt annat mycket bättre, mat har jag skött som skit dåligt hela december och jag ska ska ska ska verkligen bli bättre på att äta nu. Jag ska sluta vänta fleeeeeera timmar mellan måltiderna så jag slipper bli illamående/få ont i magen/bli förbannad, vilket tyvärr sker nästan varje dag... Nej imorgon så ska jag försöka börja med allt som jag vill sköta bra.
 
 
Nej nu hörs vi nog inte mer på ett tag igen säkert, önska mig lycka till. Nu ska jag gå och borsta tänderna och invänta mitt hjärta, vi får sova ut med varann imorgon. Jag är förresten sjuk vilket jag varit i 2 veckor nu så jag vet inte om jag ska ringa adviva snart eller vad jag ska göra? nåja hejdå kraaaaam!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback