:)

nu har jag fått vara frisk i en vecka, skönt! vart frisk förra helgen någongång, väldigt trisst att missa så mycket träningspass men det tog jag då igen förra veckan! har varit ledig sen i fredags, så himla skönt. har helgen bara myst med marcus, hälsat på några, tittat film, johanna bjöd på 3 rätters igår, ja sånt där. är ännu ledig fram till onsdag, så idag har jag varit med tessi och tränat på morgonen, lagat mat, städat lite, köpt present åt william, vart och tränat fotboll, handlat ja blabla.. imorgon har jag ännu lite å göra, ska baka till fotbollen, träna, fira william, åka på hundträning. jag blir så glad av rutiner, när man kommer in i något, det är så otroligt skönt nu att ha det, till och med sömnen känns bättre. jag vaknar utvilad, tidigt dessutom. fast kanske beror på att den där solen tittar fram så tidigt också..


den 18 april åker jag och tessi till stockholm, gud vad kul det ska bli :) vi ska åka och shoppa och bo på hotell. marcus åker också iväg samma helg till björkliden med sina kompisar.
men det var rätt surt att föra över massa pengar nu till sparkontot, sitter just för tillfället och trycker på en tusenlapp typ? och ja lönen kom idag, wihoo... men det löser sig!
har förresten också sålt min bil, det behövdes, den har stått still i ja, ett halvår nästintill känns det som.. fläkten slutade funka och ja allt, var inte vidare kul att gå ut till en iskall bil som förblir iskall i 20- grader. nu har jag också köpt en ny bil, men än inte skrivit papper, men har köpt marcus pappas volvo s40, går som en klocka hehe!
har iofs kört den väldigt mycket nu i 1-2 månader då min bil funkat så dåligt, tycker den är väldigt skön att köra så jag hade då tur som fick köpa den också.

och förresten, nästa vecka börjar vi träna fotboll utomhus! :):):)

nu ska jag invänta marcus, gå och duscha och sen blir det bums i säng. hoppas ni har det bra mina fååå läsare. pussåkram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback