sjuk

Och så blev jag sjuk...
inte riktigt förvånad, men blir så jäkla irriterad! mitt immunförsvar har vart kasst så länge jag kan minnas, kul är det inte. så jag har missat fotbollsträning idag och igår och även gymmet. men vad ska man göra? bättre att vila än att sitta där sen och vara 7 gånger värre.

är sjukt trött, har vart det hela veckan. så jag har somnat varje dag innan marcus kommit hem från jobbet kl 12, alltså det händer aldrig... så jag är nog inte så pigg. och dåligt med mat har jag ätit, heh min middag bestod av 1 glas äcklig smoothie (hade dåligt med ingredienser så den blev så gott som bara vattnig), 2 flatbröd med kyckling köttbullar på haha..
jag är typ inte sugen på något men jag är sjukt hungrig!!

min kära vovve har heller inte mått bra dom senaste 3 dagarna, spytt och vart dålig i magen nå hemskt. så idag ringde jag veterinären, marcus o kira var dit, vi skullr avvakta o ge henne ris o sånt där, men idag verkar hon må bättre. tror vi sprang ut varannan timme igår, stackarn.. :(

å nu har min fina syster fått flytta in i sin lägenhet, ääääntligen! var där igår en sväng å försökte hjälpa henne sortera lite grejjer.. hoppas hon får ordning snart :)

nu ska jag vänta på kärleken, upp tidigt imon igen.. håll alla tummar för att jag inte blir sjukare!!! pussåkram!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback